مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اسفند 1397 ساعت 18:312019-03-10سياسي

دعوت دانشجویان مشهدی از رییس سابق قوه قضاییه برای پاسخگویی به سئوالات آنها


جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در قالب نامه ای از آیت الله آملی لاریجانی با هدف پاسخگویی وی به سئوالات این گروه از دانشجویان درباره دوران ریاست قوه قضاییه دعوت کرد.

- در متن این نامه آمده است: جناب آیت الله حاج شیخ صادق آملی لاریجانی (دامت توفیقاته) با سلام و تحیت؛ قوه قضاییه قوه ای است مستقل که پشتیبان حقوق فردی و اجتماعی و مسئول تحقق صلح، عدالت اجتماعی و امنیت است.

مساله قضا در رابطه با پاسداری از حقوق مردم در خط حرکت اسلامی به منظور پیشگیری از انحرافات موضعی در دوران امت اسلامی امری حیاتی است.

مدیریت سنگین قوه قضاییه در دوران ده ساله پرتلاش و سرشار از اقدام و ابتکار جنابعالی با شایستگی های برجسته علمی و عملی و همت بی وقفه خدمات شایان تقدیری بر جای گذاشت.

از جمله اقدامات حضرتعالی در دوران تصدی ریاست قوه قضاییه، برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی و رسیدگی به پرونده های اقتصادی بوده است که از نقاط مثبت مدیریتی شما محسوب می شود.

یکی از مشکلات دستگاه قضایی که همواره گریبان گیر این قوه بوده کمبود نیروی انسانی قضایی و اداری بود که با درایت و اقدامات موثر شما موضوع جذب قضات جدید و تازه نفس و البته قضات عالم و نخبه در این دستگاه بیش از پیش محسوس بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت دانشجویان مشهدی از رییس سابق قوه قضاییه برای پاسخگویی به سئوالات آنها

دعوت دانشجویان مشهدی از رییس سابق قوه قضاییه برای پاسخگویی به سئوالات آنها