مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اسفند 1397 ساعت 13:352019-03-10سياسي

افزایش 342 درصدی برخورد با جرایم سایبری محیط زیست


فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور با تاکید بر اینکه محیط زیست جزو ارکان امنیت ملی به حساب می آید نسبت به تنش احتمالی بین استان ها در نتیجه بی توجهی به محیط زیست هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جمشید محبت خانی در نشست خبری که امروز (19 اسفند) که در سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد، در مورد لایحه حمایت از محیط بانان گفت: لایحه محیط بانان برای بررسی در مجلس آماده است.

این لایحه مراحل مربوط به کمیسیون ها را پشت سر گذاشته است و در حال حاضر منتظر بررسی آن در مجلس هستیم.

از طرف کلیه محیط بانان از نمایندگان مجلس درخواست می کنم که لایحه حمایت از محیط بانان را در اولویت بررسی قرار دهند تا این قانون بتواند کمک حال محیط بانان در اجرای وظایف شان باشد.

وی با تاکید بر اینکه بسیاری از اقدامات محیط بانان پیشگیرانه است، اظهارکرد: برای اندازه گیری اقدامات پیشگیرانه محیط بانان هیچ پارامتری وجود ندارد اما قطعاً بسیاری از زحمات آنها در حوزه پیشگیری بوده است.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست همچنین با اشاره به ضرورت فرهنگ سازی و آگاهی رسانی به مردم برای حفظ محیط زیست گفت: رویکرد یگان حفاظت محیط زیست یک رویکرد اجتماعی است و در حوزه حفظ محیط زیست لزوماً به دنبال برخورد، مقابله و اقدامات سلبی نیستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 342 درصدی برخورد با جرایم سایبری محیط زیست

افزایش 342 درصدی برخورد با جرایم سایبری محیط زیست