مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اسفند 1397 ساعت 11:552019-03-08پزشكي

قول می دهیم کمبود دارو و تجهیزات پزشکی نداشته باشیم


وزیر بهداشت با اشاره به تامین تجهیزات پزشکی مورد نیاز سال آینده، گفت: به مردم قول می دهیم که با وجود فشارهای تحریم، پدیده ای تحت عنوان کمبود دارو و تجهیزات پزشکی در کشور نخواهیم داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سعید نمکی در حاشیه یکصد و هشتمین اجلاس روسای دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور، با اشاره به این که بعد از مسئولیت بنده در وزارت بهداشت، امروز اولین نشست را با روسای دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی داریم، هدف از برگزاری این اجلاس را قدردانی از زحمات دانشگاه ها در طول سال جاری و نیز تبیین برنام های آتی و رویکردها عنوان کرد.

وی گفت: احکامی که بنده برای معاونین وزارت بهداشت صادر می کنم شامل تکالیفی است که لازم است روسای دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور با این تکالیف آشنا شوند.

سال آینده به دلیل تحریم های ظالمانه در شرایط ویژه اقتصادی خاصی قرار می گیریم.

وی تصریح کرد: همکاران من باید بدانند در سال 98 چگونه مدیریت کنند که کمترین آسیب به مردم به ویژه تهیدستان و مردم ساکن در مناطق دوردست و محروم، وارد شود و بیشترین حمایت از منابع دولتی از آنها انجام شود و دارو و تجهیزات پزشکی به عنوان کالاهای ضروری و اساسی چگونه تامین شود تا حتی یک روز اضطراب کمبود دارو و تجهیزات پزشکی در مناطق مختلف کشور نداشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قول می دهیم کمبود دارو و تجهیزات پزشکی نداشته باشیم

قول می دهیم کمبود دارو و تجهیزات پزشکی نداشته باشیم