مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اسفند 1397 ساعت 16:162019-03-07اقتصادي

روزانه تا 10 میلیون لیتر بنزین از کشور قاچاق می شود/ احتمال افزایش نرخ بنزین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نهاوند، حسن بهرام نیا ظهر امروز در نشست با اهالی فرهنگ و هنر و رسانه اظهار کرد: گرانی ها نگرانی های زیادی را در بین مردم ایجاد کرده که ما نمایندگان نیز همواره این موضوع را در مجلس گوشزد کرده و به مسؤولان تذکر می دهیم.

وی با بیان اینکه در طول تاریخ مردمی به خوبی مردم ایران وجود نداشته است اضافه کرد: مردم ما ثابت کرده اند در برابر مشکلات مقاومت های کم نظیری از خود نشان داده و خم به ابرو نیاورده اند اما آنچه باعث آزردگی و ناراحتی آنها شده است، یک بام و دو هوای کنونی و عدم نظارت بر بازار و کنترل قیمت هاست.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه ما نمایندگان مردم هستیم در مجلس همسو و همراه با مردم حرف دل آنها را فریاد می زنیم و انتظار داریم برای مهار گرانی ها دولت و تعزیرات نیز ورود پیدا کنند.

وی برخورد با دانه درشت ها را خواسته عمومی مردم دانست و افزود: مردم از اینکه با دانه درشت ها برخورد نمی شود و یا اگر برخورد شده به اطلاع آنها نمی رسد گلایه مند و ناراضی هستند.

بهرام نیا در ادامه با اشاره به نرخ کنونی بنزین و استفاده بیشتر متمولان از یارانه آن گفت: با توجه به اینکه دهک دهم جامعه 10 برابر دهک اول تا سوم یعنی به میزان 190 هزار تومان از یارانه بنزین استفاده می کنند لذا باید این فاصله ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزانه تا 10 میلیون لیتر بنزین از کشور قاچاق می شود/ احتمال افزایش نرخ بنزین

روزانه تا 10 میلیون لیتر بنزین از کشور قاچاق می شود/ احتمال افزایش نرخ بنزین