مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اسفند 1397 ساعت 01:112019-03-06پزشكي

رژیم غذایی با فیبر بالا راهی برای کمک به بیماران سرطانی


محققان دریافتند که رژیم غذایی با فیبر بالا می تواند به بهبود روند درمان بیماران سرطانی کمک کند و مصرف پروبیوتیک ها برای این بیماران مضر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، محققان روش جدیدی را برای ایجاد ایمنی درمانی موثرتر در بیماران سرطانی پیدا کرده اند.

مطالعات جدید نشان می دهد که رژیم غذایی با فیبر بالا میکروب های روده بیمار را تغییر داده و به تقویت اثرات درمان سرطان کمک می کند.

براساس گزارش مدیکال دیلی ، محققان هشدار دادند که مصرف مکمل های پروبیوتیک (باکتری های مفید) از جمله قرص ها یا مکمل های غذایی می تواند اثرات مثبت درمان سرطان را کاهش دهد.

کریستین اسپنسر محقق موسسه ایمنی درمانی سرطان پارکر  در سان فرانسیسکو گفت: بسیاری از افراد ادعا می کنند که پروبیوتیک ها برای سلامتی مفید هستند اما ممکن است این مواد برای بیماران سرطانی مضر باشد.

براساس گزارش مدیکال دیلی ، محققان مزایای رژیم غذایی با فیبر بالا را بر روی 113 بیمار مبتلا به ملانوما (سرطان پوست)، مورد بررسی قرار دادند.

آنها دریافتند که 46 بیماری که رژیم غذایی با فیبر بالا داشتند، از باکتری های مفید زیادی که به روند درمان کمک می کرد، برخوردار بودند و تا 5 برابر رشد تومورها کاهش یافته بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم غذایی با فیبر بالا راهی برای کمک به بیماران سرطانی

رژیم غذایی با فیبر بالا راهی برای کمک به بیماران سرطانی