مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 اسفند 1397 ساعت 11:412019-03-05دانش

سال آینده ظرفیت پذیرش شرکت های نوآور در مرکز رشد ابن سینا 2 برابر می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، احمد معتمدی، رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر در مراسم افتتاحیه مرکز نوآوری دانشکده ریاضی و علوم کامپیوتر دانشگاه صنعتی امیرکبیر و بانک ملت با اشاره به اینکه ارتباط با صنعت یکی از اولویت های این دانشگاه به شمار می رود، - رییس دانشگاه امیرکبیر اظهار کرد: در تلاشیم تا ظرفیت مرکز نوآوری ابن سینا را برای پذیرش شرکت های نوآور سال آینده دو برابر کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، احمد معتمدی، رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر در مراسم افتتاحیه مرکز نوآوری دانشکده ریاضی و علوم کامپیوتر دانشگاه صنعتی امیرکبیر و بانک ملت با اشاره به اینکه ارتباط با صنعت یکی از اولویت های این دانشگاه به شمار می رود، اظهار کرد: امروزه اولویت اصلی ما ارتباط با صنعت و راه اندازی بخش های مختلف استارتاپی و نوآوری است و برای تقویت این بخش تلاش می کنیم.

وی با اشاره به سرمایه گذاری هایی که در این حوزه صورت گرفته است، گفت: در مرکز نوآوری ابن سینا در حال حاضر 140 شرکت دانش بنیان وجود دارد و متقاضیان زیادی نیز خواهان حضور در این مرکز هستند.

معتمدی افزود: در تلاشیم تا سال آینده ظرفیت شرکت های نوآور را در مرکز رشد ابن سینا نزدیک به دو برابر کنیم و نگران کمبود فضای فیزیکی در این حوزه نیستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سال آینده ظرفیت پذیرش شرکت های نوآور در مرکز رشد ابن سینا 2 برابر می شود

سال آینده ظرفیت پذیرش شرکت های نوآور در مرکز رشد ابن سینا 2 برابر می شود