مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اسفند 1397 ساعت 15:302019-03-04سياسي

لزوم جلوگیری از ساخت وساز بتنی در جنگل ابر


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان بااشاره به اهمیت جنگل ابر گفت: از هرگونه ساخت وساز در جنگل ابر جلوگیری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، دکتر حشمت الله عسگری در جلسه رسیدگی به درخواست های دهیاری روستای ابر شاهرود از جنگل ابر به عنوان یک سرمایه و منطقه جنگلی مهم در استان اظهار کرد: جنگل ابر نه تنها در استان که در سطح ملی نیز از حساسیت و اهمیت ویژه برخوردار است.

وی بر لزوم معرفی بیشتر این جنگل منحصربه فرد تاکید و تصریح کرد: معرفی جنگل ابر و دیگر جاذبه های طبیعی استان باید در سطح ملی و بین المللی با جدیت دنبال شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان با اشاره به محدودیت ها و ممنوعیت ها در مناطق حفاظت شده و از جمله جنگل ابر خاطرنشان کرد: در جنگل ابر باید پیکره جنگل به عنوان یک میراث و سرمایه ملی حفظ شود و از هرگونه ساخت و ساز با سازه های بتونی و.

در آن جلوگیری شود.

ضمن اینکه در صورت نیاز به ساخت سازه باید مطابق قوانین به صورت محدود سازه هایی سازگار با طبیعت در آن بنا شود.

وی با بیان اینکه پرداختن به جنگل ابر توقعاتی برای مردم و گردشگران ایجاد کرده افزود: باید برای جاذبه های گردشگری استان طرح های جامع و کارشناسی شده تدوین شود تا در این حوزه رویکرد تقاضا محوری را جایگزین رویکرد عرضه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم جلوگیری از ساخت وساز بتنی در جنگل ابر

لزوم جلوگیری از ساخت وساز بتنی در جنگل ابر