مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اسفند 1397 ساعت 14:052019-03-02سياسي

داستان هزار و یک شب معلولان در خراسان شمالی...


آذر پایاپ، یکی از معلولان خراسان شمالی از نحوه استخدام و فضای مناسب سازی شده برای برگزاری آزمون استخدامی برای این قشر از جامعه انتقاد کرده و گفته، - معلول جسمی و حرکتی در روز آزمون استخدامی مجبور است برای دادن آزمون به طبقه چهارم برود و این درحالیست که این افراد شرایط خود را در هنگام ثبت نام به طور کامل اعلام کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پایاب در جمع مسولان استانی اظهار کرده، برخی از معلولان در روز آزمون نیاز به منشی دارند اما منشی هایی در نظر گرفته می شود که به طور کلی با آن رشته ای که شخص باید آزمون دهد، بیگانه است و این عدم آگاهی موجب می شود تا مقدار زیادی از زمان آزمون دهنده گرفته شود.

وی با اشاره به اینکه برخی از معلولان با توجه به نوع بیماری که دارند دیرتر از افراد معمولی دوره تحصیلات خود را به پایان می رسانند، ادامه داد: همین امر زمینه این مشکل را به وجود آورده که تعدادی از افراد معلول نتوانند در آزمون های استخدامی شرکت کنند و حذف شرط سن استخدام یکی از خواسته های مهم جامعه معلولان است.

پایاپ اظهار کرد: بازنشستگی پیش از مورد به شرط موافقت دستگاه های فوق در قانون موجود است اما این امر اتفاق نمی افتد و در زمینه کاهش ساعت کاری طبق قانون این افراد می توانند طی هفته تا 10 ساعت کار کنند اما این امر در بسیاری از اداره ها و دستگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داستان هزار و یک شب معلولان در خراسان شمالی...

داستان هزار و یک شب معلولان در خراسان شمالی...