مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اسفند 1397 ساعت 10:262019-03-02سياسي

ظرفیت های بیانیه «گام دوم» باید تبیین شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، غلامعلی حداد عادل عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در نشست تحلیلی بیانیه رهبر انقلاب موسوم به گام دوم ، گفت: - عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: باید ظرفیت های بیانیه گام دوم را تبیین کرد تا بتوانیم از میوه آن در جامعه استفاده کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، غلامعلی حداد عادل عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در نشست تحلیلی بیانیه رهبر انقلاب موسوم به گام دوم ، گفت: عدد 40 در سنت های دینی و فرهنگ عمومی کشور ما یک جایگاه خاص دارد و چهل سالگی انقلاب فرصتی نیکو برای نگاه پشت سر و پیش رو است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر نفس دوام انقلاب دلگرم کننده دوستان و مایه ناراحتی دشمنان است، اظهارداشت: امروز سخنانی که از جان بولتن و امثال آن ها شنیده می شود بدین معناست که آن ها از استمرار انقلاب عصبی هستند.

بیانیه گام دوم یک جهش به سوی آینده استعضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید براینکه در چنین شرایطی بیانیه رهبری یک جهش به سوی آینده است، افزود: خوب است ما درنگی داشته باشیم و بدانیم که شخصی که بیانیه را نوشته است چه تجربه و دور اندیشی داشته است، ایشان از تجربه بسیار زیادی در تحقق اندیشه اسلامی برخوردار هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت های بیانیه «گام دوم» باید تبیین شود

ظرفیت های بیانیه «گام دوم» باید تبیین شود