مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اسفند 1397 ساعت 00:252019-02-26ورزشي

واکنش تند شمسایی: ملی پوشان فوتسال بانوان خیانت کرده اند اگر...


عضو کمیته فنی فوتسال بانوان در مورد عدم حضور برخی از بازیکنان دعوتی به اردوی تیم ملی در تمرینات این تیم گفت: اگر به دلیل غیر از خستگی در اردو شرکت نکرده باشند به معنی خیانت و پشت کردن به آرمان های ملی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چند پیش کمیته فنی فدراسیون فوتبال، شهناز یار و زیور بابایی را به عنوان مربی و علی رعدی را به عنوان مدیر فنی تیم ملی فوتسال بانوان انتخاب کرد تا تیم ملی ایران که بعد از گذشت 9 ماه از قهرمانی در آسیا دوباره اردوهای آماده سازی خود را از سر بگیرد.

در همین راستا علی رعدی بازیکنان مدنظر خود را از سوم تا هفتم اسفند ماه به اردوی آماده سازی فراخواند اما نکته قابل توجه در این میان عدم حضور برخی از بازیکنان تیم نامی نو در اردوی تیم ملی بود.

آنها خستگی خود را دلیل عدم حضور در اولین اردوی آماده سازی تیم عنوان کردند اما در این میان شهناز یاری سرمربی تیم فوتسال نامی نو که به عنوان مربی تیم ملی انتخاب شده نیز از حضور در اردو خودداری کرد.

او در این مورد گفته بود انتخاب دو مربی خانم و یک مدیر فنی آقا توهین به خانم ها محسوب می شود و تا زمان تعیین سرمربی از قبول مربیگری تیم کناره گیری می کند.

وحید شمسایی عضو کمیته فنی فوتسال در مورد عدم حضور برخی از بازیکنان در اردوی تیم ملی به ایسنا گفت: این بازیکنان از ارزش های تیم ملی مان هست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش تند شمسایی: ملی پوشان فوتسال بانوان خیانت کرده اند اگر...

واکنش تند شمسایی: ملی پوشان فوتسال بانوان خیانت کرده اند اگر...