مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اسفند 1397 ساعت 11:352019-02-26اقتصادي

تار و پود قالیبافان رنـگ امید گرفت


مدیرعامل اتحادیه تعاونی های فرش دستباف از تصویب 1,900 میلیارد تومان اعتبار برای بیمه قالیبافان در سال آینده خبرداد و تخصیص این اعتبار را گام بزرگی در حفظ امنیت شغلی قالیبافان و جلوگیری از ریزش بافندگان فرش دانست.

- مدیرعامل اتحادیه تعاونی های فرش دستباف از تصویب 1,900 میلیارد تومان اعتبار برای بیمه قالیبافان در سال آینده خبرداد و تخصیص این اعتبار را گام بزرگی در حفظ امنیت شغلی قالیبافان و جلوگیری از ریزش بافندگان فرش دانست.

عبداله بهرامی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: کمیسیون تلفیق مجلس با پیگیری های بسیار مرکز ملی فرش 1,900 میلیارد تومان بودجه برای بیمه قالیبافان و بافندگان فرش در سال آینده اختصاص دادند که خبر بسیار خوشی برای بافندگان فرش به شمار می رود و در امنیت شغلی بافندگان و بهره مندی از مزایای بیمه تأثیر بسزایی دارد.

وی ادامه داد: تا سال 1392 جمعاً 470 هزار بافنده در کشور بیمه شدند ولی از این سال به بعد به دلیل نبود بودجه و عدم تأمین منابع مالی، بیمه قالیبافان قطع شد چون دولت باید 20 درصد سهم بیمه خود را می پرداخت به همین دلیل هر سال با ریزش 50 هزار نفری قالیبافان روبه رو بودیم ولی خوشبختانه با تصویب نمایندگان مجلس در بودجه سال 98، مبلغ 1,900 میلیارد تومان اعتبار برای بیمه قالیبافان اختصاص یافته که در اختیار سازمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تار و پود قالیبافان رنـگ امید گرفت

تار و پود قالیبافان رنـگ امید گرفت