مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اسفند 1397 ساعت 16:312019-02-24سياسي

با اهدای نشان «زبان عشق» دانشگاه آکسفورد از «شهرام ناظری» تجلیل کرد


شهرام ناظری در دانشگاه آکسفورد انگلستان با همراهی گروه مانا روی صحنه رفت و با دریافت نشان «زبان عشق» مورد تقدیر قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، در آستانه آغاز رسمی پروژه زبان عشق و برگزاری کنسرت مشترک با دولتمند خالف در لندن، شهرام ناظری در دانشگاه آکسفورد در انگلستان با همراهی گروه مانا روی صحنه رفت.

در این مراسم که به میزبانی دانشگاه آکسفورد و به عنوان قسمتی از پروژه زبان عشق برگزار شد، در ابتدا ادموند هرزیگ از مدیران دانشکده شرق شناسی و مدیر تیم زبان عشق دانشگاه، در خصوص همکاری های انجام شده با مانا نقش پیرامون پروژه زبان عشق سخنرانی کردند و همچنین از حضور شهرام ناظری در این مراسم تقدیر کرد.

سپس دامینیک بروکشا از اساتید زبان فارسی دانشگاه آکسفورد در سخنرانی خود اهمیت این پروژه در معرفی ظرفیت های شعر و ادبیات فارسی و مشاهیر فارسی سرا را بیان کرد.

در ادامه آتوسا مومنی به عنوان مشاور پروژه زبان عشق در حوزه میراث ناملموس، به بیان ارزش این پروژه از دیدگاه کنوانسیون 2003 حفاظت از میراث ناملموس یونسکو پرداخت و سپس به پاس بیش از چهل سال فعالیت هنری شهرام ناظری در زمینه شعر و موسیقی ایرانی و همکاری وی با این پروژه، نشان زبان عشق از سوی دانشگاه آکسفورد به وی اهدا شد و شوالیه آواز ایران به اجرای برنامه پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با اهدای نشان «زبان عشق» دانشگاه آکسفورد از «شهرام ناظری» تجلیل کرد

با اهدای نشان «زبان عشق» دانشگاه آکسفورد از «شهرام ناظری» تجلیل کرد