مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اسفند 1397 ساعت 14:562019-02-24ورزشي

اعلام برنامه های تیم ملی کشتی آزاد تا زمان مسابقات آسیایی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از سایت فدراسیون کشتی، آزادکاران بزرگسال که پنجمین مرحله اردوی آماده سازی خود راز روز 23 بهمن ماه در خانه کشتی عبداله موحد مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز کرده اند، - روز های پایانی مرحله پنجم از اردوی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا در خانه کشتی عبداله موحد تهران در حال برگزاری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از سایت فدراسیون کشتی، آزادکاران بزرگسال که پنجمین مرحله اردوی آماده سازی خود راز روز 23 بهمن ماه در خانه کشتی عبداله موحد مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز کرده اند، روزهای پایانی این مرحله از تمرینات خود را زیر نظر غلامرضا محمدی سرمربی و کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد برگزار می کنند.

این مرحله از اردو با حضور کشتی گیران منتخب کادر فنی و نفرات برتر رقابت های بین المللی کشتی جام جهان پهلوان تختی با انجام تمرینات متنوعی از جمله استقامتی، هوازی و بی هوازی، وزنه و بدنسازی و مرور فن و تمرین کشتی پیگیری می شود و ملی پوشان تمرینات خود را روز 7 اسفندماه به پایان می رسانند.

اعضای تیم منتخب کشتی آزاد نیز روز چهارشنبه هفته جاری با ترکیب مصطفی حسین خانی، حسن یزدانی، رضا یزدانی و پرویز هادی در اوزان 74، 86، 97 و 125 کیلوگرم راهی شهر روسه محل برگز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام برنامه های تیم ملی کشتی آزاد تا زمان مسابقات آسیایی

اعلام برنامه های تیم ملی کشتی آزاد تا زمان مسابقات آسیایی