مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اسفند 1397 ساعت 09:102019-02-24سياسي

راست های اسپانیا کنترل پارلمان آتی را به دست می گیرند


نتایج نظرسنجی جدیدی نشان می دهد، سه حزب جناح راستگرای اسپانیا می توانند در انتخابات پارلمانی زودهنگام 28 آوریل (هشتم اردیبهشت) به اکثریت پارلمانی دست یابند.

- نتایج نظرسنجی جدیدی نشان می دهد، سه حزب جناح راستگرای اسپانیا می توانند در انتخابات پارلمانی زودهنگام 28 آوریل (هشتم اردیبهشت) به اکثریت پارلمانی دست یابند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، از زمان روی کار آمدن دولت پدرو سانچز، نخست وزیر سوسیالیست اسپانیا که در روزهای گذشته انتخابات پارلمانی زودهنگام اعلام کرد، این اولین بار است که چنین نتایجی در نظرسنجی ها به دست می آید.

فراخوان برگزاری انتخابات پس از آن مطرح شد که احزاب مستقل کاتالونیا به احزاب اپوزیسیون پیوستند تا لایحه بودجه 2019 سانچز را به شکست بکشانند.

نظرسنجی موسسه زیگما داس برای روزنامه ال موندو نشان می دهد، سه حزب راستگرا موسوم به سیودادانوس، حزب مردم (پی پی) و ووکس در انتخابات آتی می توانند 169 تا 179 کرسی را در پارلمان 350 عضوی به دست آورند.

یافته های این نظرسنجی نشان می دهد، حزب سوسیالیست سانچز 110 تا 114 کرسی را به دست می آورد که بیشترین سهم از کرسی هاست اما باز هم از کسب اکثریت باز می ماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راست های اسپانیا کنترل پارلمان آتی را به دست می گیرند

راست های اسپانیا کنترل پارلمان آتی را به دست می گیرند