مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اسفند 1397 ساعت 08:012019-02-24سياسي

ابتکار: 27 درصد جامعه زنان ایران دارای تحصیلات دانشگاهی هستند


معاون امور بانوان و خانواده رییس جمهور گفت: امروزه 27 درصد جامعه زنان ایران دارای تحصیلات دانشگاهی هستند، اما با وجود این در مدیریت ها به زنان فرصت های لازم داده نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، معصومه ابتکار شب گذشته در نشست شورای اداری استان کرمانشاه که در سالن جلسات شهدای دولت استانداری برگزار شد با اشاره به یکی از برنامه پرحاشیه اخیر در رسانه ملی در موضوع خشونت علیه زنان، اظهار داشت:  انتظار نمی رفت  در یک برنامه پربیننده رسانه ملی، میهمان برنامه اعلام کند همسر خود را 27 مرتبه به حدی کتک زده  که به پزشکی قانونی مراجعه کرده است و کار این زوج تا آستانه طلاق نیز پیش رفته، ولی هنوز در کنار هم زندگی می کنند.

معاون امور بانوان و خانواده رییس جمهور افزود: این موضوع از سوی رسانه ملی نباید به عنوان یک اعتبار نمایش داده می شد، این کار رسانه ملی یک خطای بزرگ بود که نباید پخش می شد.

وی به موضوع خشونت علیه زنان در تمامی جوامع اشاره و بیان کرد: باید با فرهنگ سازی و با قوانین به سمت مقابله با خشونت علیه زنان برویم.

ابتکار با تاکید بر لزوم تحقق عدالت جنسیتی، ادامه داد: در سیاست ها و برنامه ریزی های کشور موضوع عدالت جنسیتی به وضوح دیده شده، اما با این وجود دسترسی زنان و دختران به برخی خدمات کمتر است، به عنوان مثال آمار دخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتکار: 27 درصد جامعه زنان ایران دارای تحصیلات دانشگاهی هستند

ابتکار: 27 درصد جامعه زنان ایران دارای تحصیلات دانشگاهی هستند