مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اسفند 1397 ساعت 20:212019-02-23سياسي

فارس گزارش می دهد یک مرکز بهداشتی و 50 هزار نفر جمعیت بدون پرستار


جمع زیادی از مردم روستاهای مختلف چاروسا و دیشموک با حضور در مرکز بهداشتی قلعه رییسی از وضعیت کنونی و نبود پرستار گلایه مند بودند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چاروسا، جمع زیادی از مردم روستاهای مختلف چاروسا و دیشموک با حضور در مرکز بهداشتی قلعه رییسی وضعیت کنونی گلایه مند بودند.

پس از تماس های مکرر مردم با خبرنگار صدا و سیما و خبرگزاری فارس در چاروسا در خصوص نبود پرستار در مرکز بهداشتی درمانی قلعه رییسی این موضوع را پیگیری کردیم.

در بدو ورود به مرکز با انتقاد شدید مردم روبرو شدیم که بیش از 8 ساعت در مرکز حضور داشته اند و می گفتند که پرستار در مرکز وجود ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس با حضور در دفتر دکتر مرکز مشکل را سوال کردیم که دغدغه او بیشتر از بیماران بود و می گفت که از صبح به شخصه مجبور بودم به جای پرستار وضعیت چند بیمار با وضعیت بد را مورد رسیدگی قرار دهم.

مشکل در همین خاتمه پیدا نکرد تا سوال را از رییس مرکز بهداشتی پرسیدم که در جواب گفت: پرستارانی بودند که قرارداد آنها تمام شده و متاسفانه هم اکنون پرستار نداریم.

این در حالی است که چند پرستار خانم ساکن خود شهر قلعه رییسی در این مرکز در حال کار بودند و همان بخشنامه سبب شد تا نام آن را طرح بگذارند و به آنها اعلام کنند که طرح شما به پایان رسید و دیگر نمی توانید کار کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد یک مرکز بهداشتی و 50 هزار نفر جمعیت بدون پرستار

فارس گزارش می دهد یک مرکز بهداشتی و 50 هزار نفر جمعیت بدون پرستار