مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اسفند 1397 ساعت 18:152019-02-23سياسي

حمایت جدی تر و افزایش بودجه پارک علم و فناوری البرز


دکتر پورعابدی در بازدید مسوولان سازمان برنامه و بودجه کشور از مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاد دانشگاهی و پارک علم و فناوری البرز خواستار افزایش بودجه پارک علم و فناوری البرز شد.

- معاون جهاددانشگاهی در بازدید مسوولان برنامه و بودجه خواستار شد حمایت جدی تر و افزایش بودجه پارک علم و فناوری البرز دکتر پورعابدی در بازدید مسوولان سازمان برنامه و بودجه کشور از مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاد دانشگاهی و پارک علم و فناوری البرز خواستار افزایش بودجه پارک علم و فناوری البرز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمد رضا پورعابدی، معاون پژوهش و فناوری جهاد دانشگاهی در بازدید دکتر غلامرضا گرایی نژاد، رییس امور آموزش عالی سازمان برنامه و بودجه و مهندس فریبا یحیایی، معاون امور هزینه ای و امور آموزش عالی تحقیقات و فناوری سازمان برنامه و بودجه کشور ضمن دفاع از عملکرد جهاد دانشگاهی به ویژه پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی خواستار افزایش بودجه این پارک از منابع ملی و استانی شد.

دکتر پورعابدی در این بازدید یک روزه گفت: دیدگاه های مثبت مسؤولان و کارشناسان سازمان برنامه و بودجه و سایر دستگاه های اجرایی در طول دهه های گذشته نسبت به عملکرد و فعالیت های جهاد دانشگاهی موجب شده تا موفقیت های بزرگی در این نهاد انقلابی شکل بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت جدی تر و افزایش بودجه پارک علم و فناوری البرز

حمایت جدی تر و افزایش بودجه پارک علم و فناوری البرز