مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اسفند 1397 ساعت 18:102019-02-23اقتصادي

دستیابی به رکورد داخلی سازی تجهیزات پالایشگاهی فاز 14 پارس جنوبی


معاون انرژی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران گفت: با اعتماد وزارت نفت به مهندسان و شرکت های ایرانی، به رکورد 100 درصدی ساخت داخل سه بخش تجهیزات اصلی پالایشگاهی و همچنین راه اندازی سکوی دریایی در کمتر از یک ماه دست یافته ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمید بازارگان با اشاره به اینکه وزارت نفت با واگذاری فاز 14 پارس جنوبی به کنسرسیومی کاملا ایرانی عملا پیشرو در حمایت از ساخت داخل در حوزه استراتژیک انرژی است افزود: اعتماد وزارت نفت منجر به افزایش چشمگیر توانمندی ساخت داخل تجهیزات پکیج های اصلی پالایشگاهی شده است؛ به گونه ای که در سه بخش تولید پمپ های سنگین، پمپ های گریز از مرکز عمودی و افقی به رکورد 100 درصد ساخت داخل دست یافته ایم.

نماینده رییس کنسرسیوم پیمانکاران فاز 14 همچنین تصریح کرد: خوشبختانه در زمینه سایر پکیج های اصلی تجهیزات پالایشگاهی نیز به پیشرفت جدی 40 تا 80 درصد داخلی سازی رسیده ایم.

وی با اشاره به تجربه ایدرو در پیمانکاری و احداث شش فاز مختلف پارس جنوبی، سیاست های بخش نفت و انرژی کشور مبنی بر واسپاری پروژه های بزرگ نفتی به پیمانکاران داخلی به ویژه در سال های اخیر را عامل اصلی توانمندسازی مهندسان و مجموعه های داخلی و همچنین اشتغال زایی گسترده برشمرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستیابی به رکورد داخلی سازی تجهیزات پالایشگاهی فاز 14 پارس جنوبی

دستیابی به رکورد داخلی سازی تجهیزات پالایشگاهی فاز 14 پارس جنوبی