مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اسفند 1397 ساعت 18:002019-02-23سياسي

مازندران بدون زباله می شود؟


استاندار مازندران از اجرای طرح مازندران پاک از هشتم اسفند در سراسر این استان خبر داد و گفت: باید تمامی دستگاه ها، مردم و رسانه ها تلاش کنند تا با اجرای طرح مازندران پاک به مدت یکسال این استان را عاری از زباله نگه دارند.

- استاندار مازندران از اجرای طرح "مازندران پاک" از هشتم اسفند در سراسر این استان خبر داد و گفت: باید تمامی دستگاه ها، مردم و رسانه ها تلاش کنند تا با اجرای طرح مازندران پاک به مدت یکسال این استان را عاری از زباله نگه دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دریافت خبر ایسنا، احمد حسین زادگان در نشست ویدئوکنفرانسی با فرمانداران استان مازندران با اشاره به اینکه برای اجرای طرح مازندران پاک و عاری از زباله نگه داشتن یکسال استان، باید همه نهادها، دستگاه ها، شهرداری ها، مردم، سمن ها و رسانه ها پای کار بیایند، عنوان کرد: اجرای طرح مازندران پاک 8 اسفند ماه 97 به طور همزمان در سراسر استان آغاز می شود و ضرورت دارد از ظرفیت سمن ها در اجرای این طرح به شکل ویژه استفاده شود.

استاندار مازندران با بیان این که فقط در سایه جلب مشارکت مردم و استفاده از توانمندی نهادهای اجتماعی می توان بر مسایل پیروز شد و در پیشبرد امور توفیق یافت، خاطرنشان کرد: تشکل های مردم نهاد اساس اجرای برنامه های توسعه ای در دنیای معاصر هستند و باید با افزایش کمی و کی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مازندران بدون زباله می شود؟

مازندران بدون زباله می شود؟