مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اسفند 1397 ساعت 15:462019-02-23پزشكي

معاون وزیر بهداشت خبر داد ثبت نام 134 هزارپرستار در سامانه ثبت ملی


معاون پرستاری وزارت بهداشت از پایان مهلت ثبت نام پرستاران و گروه های وابسته در سامانه ثبت ملی خبر داد و گفت: در مهلت مقرر شده 134 هزار 516 پرستار در این سامانه ثبت نام و کد پیگیری دریافت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، مریم حضرتی در ارتباط با ثبت نام پرستاران در سامانه ثبت ملی اظهارداشت: یکی از برنامه های معاونت پرستاری جمع آوری اطلاعات دقیق و به روز از وضعیت پرستاری و گروه های وابسته شامل اتاق عمل، هوشبری، فوریت های پزشکی و همچنین بهیاران و کمک بهیاران و کمک پرستاران بود که بر این اساس، برنامه ثبت ملی در دو مرحله آزمایشی و سراسری اجرا شد.

  وی ادامه داد: مرحله آزمایشی در سه دانشگاه علوم پزشکی تبریز، سمنان و نیشابور اجرا و مشکلات و ایرادات سامانه رفع شد و در مرحله دوم و از ابتدای آذرماه ثبت ملی به مدت دو ماه در دی ماه و بهمن ماه اجرا شد و افرادی که در این سامانه ثبت نام آنها با موفقیت انجام شد کد رهگیری دریافت کردند.

معاون پرستاری وزارت بهداشت با اشاره به اینکه از مجموع ثبت نام کنندگان 37 هزار 132 نفر مرد و 97 هزار و 380 نفرخانم هستند، گفت: در حال حاضر با استفاده از اطلاعات به دست آمده در حال اعتبارسنجی اطلاعات از طریق بانک های اطلاعاتی موجود و تجزیه و تحلیل اطلاعات وارده شده هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر بهداشت خبر داد ثبت نام 134 هزارپرستار در سامانه ثبت ملی

معاون وزیر بهداشت خبر داد ثبت نام 134 هزارپرستار در سامانه ثبت ملی