مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اسفند 1397 ساعت 14:552019-02-23دانش

ایجاد شرایط مناسب برای تحصیل دانشجویان ایرانی در دانشگاه های خارجی


وزیر علوم با اعلام اینکه یکی از سیاست های این وزارتخانه ایجاد شرایط مناسب برای تحصیل دانشجویان در دانشگاه های خارجی است، تاکید کرد: درحال حاضر دانشگاه های ایران توان تربیت تمامی تخصص های مورد نیاز کشور را دارند.

- وزیر علوم در دیدار با وزیر آموزش و فرهنگ جمهوری قبرس تاکید کرد ایجاد شرایط مناسب برای تحصیل دانشجویان ایرانی در دانشگاه های خارجی وزیر علوم با اعلام اینکه یکی از سیاست های این وزارتخانه ایجاد شرایط مناسب برای تحصیل دانشجویان در دانشگاه های خارجی است، تاکید کرد: درحال حاضر دانشگاه های ایران توان تربیت تمامی تخصص های مورد نیاز کشور را دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر غلامی امروز (شنبه) با دکتر کوستاس چامپیورائوس، وزیر آموزش و فرهنگ جمهوری قبرس در خصوص راهکارهای گسترش همکاری های علمی بین المللی در محل این وزارتخانه دیدار کرد.

در این دیدار، دکتر غلامی با اشاره به جایگاه مطلوب دانشگاه های ایران در دنیا گفت: در حال حاضر یکی از سیاست های وزارت علوم این است که دانشجویان بتوانند در دانشگاه های کشورهای دیگر تحصیل کنند چراکه این یکی از روش های کسب تجربه، مشارکت علمی با دانشگاه های مختلف است.

وی با بیان اینکه دانشگاه های ایران توان تربیت تمامی تخصص های مورد نیاز کشور را دارند، افزود: امروزه اعزام دانشجویان ایرانی به دیگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد شرایط مناسب برای تحصیل دانشجویان ایرانی در دانشگاه های خارجی

ایجاد شرایط مناسب برای تحصیل دانشجویان ایرانی در دانشگاه های خارجی