مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اسفند 1397 ساعت 14:362019-02-23دانش

انتقاد رحیم پور ازغدی به گوشت کیلویی 100 هزار تومان و پراید 40 میلیونی


حسن رحیم پور ازغدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی طی سخنانی در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق با بیان اینکه هر پدیده ای می تواند نعمت باشد، - عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی گفت: مردم گوشت 100 هزار تومانی و پراید 40 تا 50 میلیون تومانی را هم دیدند ولی باز به میدان آمدند، چون فرصت ها و تهدیدها را می فهمند و می دانند مشکلات مربوط به مدیریت است نه اصل سیستم.

حسن رحیم پور ازغدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی طی سخنانی در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق با بیان اینکه هر پدیده ای می تواند نعمت باشد، گفت: امام یک جا از جنگ به عنوان جنگ لعنتی و یک جا هم به عنوان نعمت یاد می کند، وجه تجاوز و جنایتش لعنت بود، ولی یک وجه دیگری داشت که موجب خودباوری، شهادت طلبی، خلاقیت، خداباوری، معنویت و اتحاد شد و این نعمت است.

وی ادامه داد: همین که امروز ایران ابر قدرت منطقه و یکی از چند قدرت اصلی جهان شده است، پس انداز قدرتی بود که در دوران جنگ تحمیلی به دست آمد.

در دوران جنگ تحمیلی بسیاری از کشور ها به صدام کمک می کردند، حتی سیم خاردار به ما نمی دادند و نیرو های ما یک جنگ جهانی را بردند، این موجب شد امروز همه جا حمله می کنند، ولی کسی جرات نمی کند به ایران حمله کندرحیم پور ازغدی خاطرن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد رحیم پور ازغدی به گوشت کیلویی 100 هزار تومان و پراید 40 میلیونی

انتقاد رحیم پور ازغدی به گوشت کیلویی 100 هزار تومان و پراید 40 میلیونی