مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اسفند 1397 ساعت 14:362019-02-23دانش

دانشگاه آزاد خوزستان به اردوهای راهیان نور خدمات رسانی می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، بیژن رنجبر با اشاره به آمادگی کامل واحد های دانشگاه آزاد اسلامی در جنوب کشور برای خدمات رسانی به اردو های راهیان نور گفت: - سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی از آمادگی دانشگاه آزاد استان خوزستان برای خدمات رسانی به اردو های راهیان نور در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، بیژن رنجبر با اشاره به آمادگی کامل واحد های دانشگاه آزاد اسلامی در جنوب کشور برای خدمات رسانی به اردو های راهیان نور گفت: با توجه به برگزاری اردو های راهیان نور در اسفندماه، تمامی امکانات این واحد ها در اختیار ستاد راهیان نور دانشگاه آزاد اسلامی خواهد بود.

وی با بیان اینکه اردو های راهیان نور یکی از سرمایه های جمهوری اسلامی ایران به شمار می رود، خاطر نشان کرد: این حرکت مقدس از سال ها پیش آغاز شده و به نسل جوان کمک می کند تا با بازدید از مناطق عملیاتی کشور از ایستادگی و استقامت قهرمانان هشت سال دفاع مقدس در مقابل دشمنان آگاهی یابند.

سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینکه سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی یار و همراه ستاد اردو های راهیان نور است، تاکید کرد: این حرکت ارزشمند به منظور تجدید عهد و پیمان دوباره با شهدای جنگ تحمیلی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه آزاد خوزستان به اردوهای راهیان نور خدمات رسانی می کند

دانشگاه آزاد خوزستان به اردوهای راهیان نور خدمات رسانی می کند