مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اسفند 1397 ساعت 12:562019-02-23ورزشي

تذکر شدید کمیته انضباطی به تیم فوتسال ملی حفاری و محرومیت سرپرست داماش


کمیته انضباطی رای های خود را در خصوص یک دیدار از رقابت های جام حدفی فوتبال، لیگ برتر فوتسال و لیگ برتر فوتبال بانوان اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال،کمیته انضباطی رای های خود را در خصوص یک دیدار از رقابت های جام حدفی فوتبال، لیگ برتر فوتسال و لیگ برتر فوتبال بانوان اعلام کرد.

*لیگ برتر فوتسال: دیدار تیم های ملی حفاری اهواز و سن ایچ ساوه برگزار و از سوی تماشاگران تیم ملی حفاری اهواز تخلفاتی مبنی بر اهانت تماشاگران این تیم به داوران، تیم مقابل ، بازیکنان و فحاشی رکیک و درگیری یکی از لیدرهای این تیم با سرپرست تیم میهمان  رخ داد.

تیم ملی حفاری اهواز به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

کمیته انضباطی به تیم ملی حفاری اهواز تذکر داد که تکرار تخلفات در مسابقات از سوی تماشاگران، موجب اتخاذ تنبیهات شدیدتر و عندالزوم برگزاری مسابقات خانگی در شهر و استان دیگر خواهد شد.

*لیگ برتر فوتبال بانوان تیم همیاری ارومیه به دلیل عدم رعایت آیین نامه مسابقات در مورد پوشش و البسه بازیکنان  به توبیخ کتبی محکوم شد.

*جام حذفی دیدار دو تیم داماش گیلان و سایپا برگزار و از سوی تماشاگران تیم داماش گیلان تخلفاتی مبنی بر فحاشی به داور مسابقه که تکرار شد و حمله ور شدن دو نفر از لیدرهای تیم پس از اتم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تذکر شدید کمیته انضباطی به تیم فوتسال ملی حفاری و محرومیت سرپرست داماش

تذکر شدید کمیته انضباطی به تیم فوتسال ملی حفاری و محرومیت سرپرست داماش