مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اسفند 1397 ساعت 12:502019-02-23سياسي

امیر حاتمی: 85 درصد نیازهای نیروهای مسلح را در داخل تولید می کنیم


وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: در حوزه دفاعی زمانی می گفتند شما نه تنها نمی توانید، بلکه لیاقت ندارید که ما هم برای شما کاری انجام دهیم؛ - پیش از پیروزی انقلاب اسلامی در حوزه دفاعی ما 40 هزار مستشار داشتیم و فقط 5 درصد نیازهای حوزه دفاعی را با عمق بسیار کم در داخل تولید می کردیم، اما امروز 85 درصد نیازهای نیروهای مسلح را در داخل تولید می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح صبح شنبه در دومین جشنواره سرآمدان فناوری و صنعت که در سالن خلیج فارس نمایشگاه بین الملی تهران برگزار شد، با بیان اینکه بسیج کار معجزه آسای امام خمینی(ره) و از معجزات انقلاب اسلامی است ، خاطرنشان کرد: اینکه آذر 58 قبل از مواجهه با شرایطی متفاوت امام به این فکر افتاد که بسیج تشکیل شود، یک معجزه است.

امام در روز صدور فرمان تاسیس بسیج فرمودند که اگر ملتی 20 میلیون رزمنده داشته باشد، کسی جرات نمی کند به او تعدی کند و اگر این تصمیم را بگیرند، حتما با شکست مواجه می شود.

وی گفت: آن روز بسیج برای تامین امنیت واجب بود و امروز برای حوزه های دیگر بسیج مورد نیاز است؛ البته امروز همچنان حفظ امنیت کشور اولویت اول است، اما امروز دشمنان روح مردم را هدف گرفته اند؛ هدف آنها مردم، انقلاب و نظام است و آنها به دنبال مایوس و بی اعتم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیر حاتمی: 85 درصد نیازهای نیروهای مسلح را در داخل تولید می کنیم

امیر حاتمی: 85 درصد نیازهای نیروهای مسلح را در داخل تولید می کنیم