مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اسفند 1397 ساعت 12:302019-02-23اقتصادي

پراید 50 میلیونی که زندگی می گیرد...


بازار خودروی ایران این روزها وضعیتی مبهم و غیرمنطقی دارد، پراید که برای بسیاری، نماد این بازار است قیمتش به حدی رسیده که کسی باور نمی کند؛ این خودرو قرار بود روزی از بازار ایران، - حذف و با یک خودرو بهتر جایگزین شود.

این وضعیت گلایه های زیادی را به دنبال داشته است اما هر چه گلایه ها بیشتر می شود قیمت خودرو هم بالاتر می رود و پراید 50 میلیونی نمود بارز این وضع است.

در مورد این موضوع یک سوال کلی از شهروندان پرسیدیم، اینکه حس شما نسبت به وضعیت اخیر بازار خودرو چیست؟ جواب ها گرچه متفاوت بود اما همه در یک چیز اشتراک داشت؛ در اینکه به ناامیدی در جامعه دامن زده است .

یکی می گوید تازه کارم را شروع کرده بودم و دستم در جیب خودم رفته بود، قصد داشتم ماشین بخرم اما با این اوصاف ماشین خریدن برایم یک رویای دور و دراز شده است، یکی دیگر می گوید دوستم چند وقتی است به آلمان مهاجرت کرده و در آنجا یک شغل ساده دارد اما با حقوق سه ماهش توانسته یک ماشین خوب، زیبا و با کیفیت بخرد.

یکی دیگر از مخاطبان از خودروسازان انتقاد شدیدی می کند و ادامه می دهد، هر چه مردم بیشتر شاکی می شوند آنها هم با گران تر کردن قیمت ماشین به مردم دهن کجی می کنند؛ خودشان خودروهای خارجی سوار می شوند و به ما را مجبور می کنند پراید سوار شویم تازه آن هم دیگر نمی توانیم بخریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پراید 50 میلیونی که زندگی می گیرد...

پراید 50 میلیونی که زندگی می گیرد...