مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اسفند 1397 ساعت 12:102019-02-23بين الملل

آزمون های نهایی خدمه ایستگاه فضایی بین المللی آغاز شد


خدمه اصلی ایستگاه فضایی بین المللی در روزهای نهایی قبل از پرتاب، آخرین امتحانات را در شهرک ستاره ای، محل زندگی و کار فضانوردان روس، برگزار می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ از این افراد امتحان مرحله پرتاب، طی مسیر و اتصال به ایستگاه فضایی بین المللی گرفته شد.

در این آزمون که با حضور و کنترل مسئولان مرکز آموزش صورت گرفت، خدمه سایوز ام.

اس -12، الکسی آوچینین فضانورد سازمان فضایی روسیه، روسکاسموس و نیکلاس هیگ و کریستین کوخ فضانوردان ناسا سازمان فضایی آمریکا، در شبیه ساز سایوز نشستند و آن را به ایستگاه فضایی بین المللی رساندند.

طبق معمول، سوالات آزمون در پاکت های دربسته بر روی میز قرار داشت و هر کدام از سه فضانورد پاکتی را انتخاب کردند که بر اساس آن مشخص شد در جریان پرتاب، سفر مداری و اتصال به ایستگاه، آنها باید در چه شرایطی کار کنند.

خوشبختانه در هر سه پاکت، وضعیت های کاری فضانوردان عادی پیش بینی شده بود و آنان باید از مسیری معمولی و نه اضطراری خود را به ایستگاه فضایی بین المللی برسانند.

آلکسی آوچینین فرمانده ناو کیهانی سایوز ام.

اس -12 بعد از آزمون، خطاب به خبرنگاران حاضر در محل گفت: برای من و هیگ این آزمون تازگی ندارد و ما دو نفر قبلاً نیز چنین امتحانی را داده ایم و آمادگی لازم را داشتیم و امروز متوجه شدم کریستینا کوخ نیز در حد بسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمون های نهایی خدمه ایستگاه فضایی بین المللی آغاز شد

آزمون های نهایی خدمه ایستگاه فضایی بین المللی آغاز شد