مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اسفند 1397 ساعت 12:002019-02-23اقتصادي

آغاز به کار نمایشگاه های نوروزی ویژه بانوان از روزهای آتی


مدیرکل امور بانوان استانداری تهران از برگزاری نمایشگاه های نوروزی ویژه بانوان طی روزهای آینده خبر داد و گفت: بانوان کارآفرین باید با هدف معرفی و تبلیغات میدانی محصولات خود به مردم، - در این نمایشگاه ها شرکت کنند.

ثریا شارقی در گفت وگو با ایسنا، ضمن اعلام این خبر افزود: برای برگزاری نمایشگاه های نوروزی ویژه بانوان با شهرداری کار مشترکی آغاز کرده ایم تا در نقاط مختلف شهر تهران غرفه هایی به صورت رایگان و یا با قیمتی بسیار کم در اختیار بانوان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه ممکن است نمایشگاه های نوروزی ویژه بانوان از دهم اسفندماه برگزار شود، خاطرنشان کرد: بانوان می توانند در قالب درخواست برای شرکت در این نمایشگاه ها با معرفی نام، نام خانوادگی، شماره تلفن و نوع محصول، اطلاعات خود را تا هفتم اسفندماه به شماره 84692712-3 فکس کنند.

به گفته مدیرکل امور بانوان استانداری تهران، تاکنون 150 زن کارآفرین ساکن استان تهران و شهرستان تهران به شهرداری معرفی شده اند تا شهرداری این افراد را ساماندهی کند.

شارقی در ادامه با بیان اینکه بانوان نباید تنها با نگاه فروش محصولات به برگزاری این نمایشگاه ها توجه کنند، گفت: معرفی محصول در این موضوع بسیار مهم است؛ چراکه معرفی محصول موجب عقدقراردادهای جدید خواهد شد که این مسئله از فروش در نمایشگاه بسیار مه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار نمایشگاه های نوروزی ویژه بانوان از روزهای آتی

آغاز به کار نمایشگاه های نوروزی ویژه بانوان از روزهای آتی