مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اسفند 1397 ساعت 11:502019-02-23بين الملل

ابراز نگرانی فرانسه نسبت به تصمیم اسراییل درباره کسر حقوق اسیران فلسطینی


فرانسه نسبت به تصمیم ظالمانه اسراییل درخصوص کسر حقوق اسیران از درآمدهای مالیاتی تشکیلات خودگردان فلسطین ابراز نگرانی کرد.

- ابراز نگرانی فرانسه نسبت به تصمیم اسراییل درباره کسر حقوق اسیران فلسطینی فرانسه نسبت به تصمیم ظالمانه اسراییل درخصوص کسر حقوق اسیران از درآمدهای مالیاتی تشکیلات خودگردان فلسطین ابراز نگرانی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت ارم نیوز، وزارت خارجه فرانسه در بیانیه ای خواستار پایبندی کامل اسراییل به توافقنامه اسلو به ویژه روابط اقتصادی و مالی میان تل آویو و فلسطین شد.

وزارت خارجه فرانسه اعلام کرد که در سایه وضعیت آشفته کنونی باید همگان از هرگونه اقداماتی که باعث پیچیده شدن رایزنی ها می شود، ممانعت کنند.

پاریس اعلام کرد که به فعالیت و همکاری با شرکای اروپایی و بین المللی برای آغاز مجدد روند صلح با هدف تحقق راهکار تشکیل دو کشوری ادامه خواهد داد.

کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی روز 17 فوریه مقرر کرد حقوق اختصاص داده شده به اسیران فلسطینی به ارزش 138 میلیون دلار از درآمدهای مالیاتی محول شده به تشکیلات خودگردان فلسطین کسر شود.

وزارت خارجه فرانسه از دولت اسراییل خواست تا به توافقات امضا شده با تشکیلات خودگردان فلسطین و در راس آن پروتکل پاریس (پروتکلی که روابط اقتصادی و مالی میان تشکیلات خودگردان فل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابراز نگرانی فرانسه نسبت به تصمیم اسراییل درباره کسر حقوق اسیران فلسطینی

ابراز نگرانی فرانسه نسبت به تصمیم اسراییل درباره کسر حقوق اسیران فلسطینی