مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اسفند 1397 ساعت 11:312019-02-23سياسي

باید باور کنیم که دانشگاه مبدا تمام تحولات است/ در پژوهش کشور دچار نواقص جدی هستیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور در مراسم یکصد سالگی تاسیس دانشگاه خوارزمی که در تالار ابوریحان این دانشگاه برگزار شد، - معاون اول رییس جمهور با بیان اینکه در پژوهش کشور دچار نواقص جدی هستیم، گفت: باید به این باور برسیم که دانشگاه مبدا و مرکز تمام تحولات است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور در مراسم یکصد سالگی تاسیس دانشگاه خوارزمی که در تالار ابوریحان این دانشگاه برگزار شد، گفت: قطعا این بزرگداشت ها فرصتی است تا از عملکرد مهمترین رکن توسعه کشور، آموزش عالی کشور انجام گیرد و اینگونه برای آینده برنامه ریزی داشته باشیم تا کشور همیشه از پشتوانه مهمی برخوردار باشد.

وی با نگاهی به گذشته ادامه داد: ایران به خصوص در توسعه علمی تاریخ پرفراز و نشیبی دارد و خوشبختانه یونسکو هم به این موضوع اعتراف کرده اولین دانشگاه دنیا تحت عنوان جندی شاپور در ایران تاسیس شده است، اما فاصله ای در ایران افتاده و باعث شده این فاصله ایران از قافله توسعه علم و فناوری عقب بیفتد.

جهانگیری تربیت معلم و توجه به آموزش را مهمترین جهت گیری کشور های موفق دانست و گفت: راه عزت و سربلندی و اقتدار کشور جز با شکوفایی علم امکان پذیر نیست همانطور که در فرهنگ ایرانی اسل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید باور کنیم که دانشگاه مبدا تمام تحولات است/ در پژوهش کشور دچار نواقص جدی هستیم

باید باور کنیم که دانشگاه مبدا تمام تحولات است/ در پژوهش کشور دچار نواقص جدی هستیم