مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اسفند 1397 ساعت 11:212019-02-23اجتماعي

سهم مدارس غیردولتی استان ایلام از تسهیلات وزارت آموزش و پرورش ویژه خواهد بود


 مجتبی زینی وند امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: سال گذشته مدارس غیردولتی از نظر توسعه کمی متناسب با تکلیف مشخص شده در برنامه توسعه ششم یک درصد رشد داشته است.

وی افزود: با توجه به وجود مشکلات موجود در مراکز غیرانتفاعی و مراکز آموزش از راه دور، اگر دولت  تسهیلات را در اختیار مدیران این مراکز آموزشی قرار ندهد، با مشکلات جدی تری روبرو خواهند شد.

رییس سازمان مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد: اکثر مدیران مدارس غیردولتی برای بازسازی و تجهیز فضاهای آموزشی استیجاری نیازمند کمک مادی وزارت آموزش و پرورش هستند که این موضوع مهم با تخصیص تسهیلات رفع خواهد شد.

وی تصریح کرد: تعداد مدارس غیردولتی سال گذشته متناسب با برنامه مشخص شده در برنامه ششم افزایش داشته است.

زینی وند تاکید کرد: سیاست وزارت آموزش و پرورش توسعه متوازن، کیفیت بخشی به امور آموزشی و پرورشی مدارس غیردولتی و ساماندهی مراکز از نظر توسعه کمی است.

رییس سازمان مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش بیان داشت: تخصیص تسهیلات به مدارس غیردولتی سال گذشته بسیار ناچیز بوده که امسال با رایزنی صورت گرفته، رقم 10 میلیارد تومان به این امر مهم اختصاص یافته که سهم استان ایلام برای کمک به توسعه شاخص های مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم مدارس غیردولتی استان ایلام از تسهیلات وزارت آموزش و پرورش ویژه خواهد بود

سهم مدارس غیردولتی استان ایلام از تسهیلات وزارت آموزش و پرورش ویژه خواهد بود