مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اسفند 1397 ساعت 10:552019-02-23سياسي

ششمین همایش بین المللی «اسوه های صبر و مقاومت» برگزار می ‎شود


مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان قزوین از برگزاری ششمین همایش بین المللی «اسوه های صبر و مقاومت» همزمان با سراسر کشور در قزوین خبر داد.

- ششمین همایش بین المللی اسوه های صبر و مقاومت برگزار می ‎شود مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان قزوین از برگزاری ششمین همایش بین المللی اسوه های صبر و مقاومت همزمان با سراسر کشور در قزوین خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیر سرتیپ دوم ستاد بهنام پیری مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان قزوین اظهار کرد: همزمان با میلاد حضرت زهرا (س) و هفته بزرگداشت مقام زن، ششمین همایش بین المللی اسوه های صبر و مقاومت همزمان با سراسر کشور در قزوین نیز برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در این مراسم از مریم مجتهدزاده رییس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس و همسر سید محسن موسوی از دیپلمات های ربوده شده در لبنان دعوت به عمل آمده است.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان قزوین با اشاره به اهداف برگزاری این همایش عنوان کرد: هدف از برگزاری این جشنواره تبیین نقش مادرانه همسران ایثارگران و شهدا و تاسی آنان به الگوی فاطمی و زینبی، جریان سازی فرهنگی به منظور پرورش روحیه تکریم ایثارگران در جامعه و به ویژه در نسل جدید و ارائه الگوی عملی و دست یافتنی از سیره فاطمی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ششمین همایش بین المللی «اسوه های صبر و مقاومت» برگزار می ‎شود

ششمین همایش بین المللی «اسوه های صبر و مقاومت» برگزار می ‎شود