مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اسفند 1397 ساعت 10:352019-02-23حوادث

کشف 536 راس دام قاچاق در کرمانشاه


فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف 536 رأس دام قاچاق در شهر ماهیدشت استان کرمانشاه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار منوچهر امان اللهی اظهار کرد: این تعداد دام قاچاق طی 24 ساعت اخیر و در دو عملیات جداگانه کشف شد.

وی ادامه داد: در مأموریت نخست، مأموران پلیس شهر ماهیدشت پس از اطلاع از اینکه عده ای قاچاقچی در حال انتقال و جابجایی تعداد زیادی دام قاچاق هستند، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

امان اللهی خاطرنشان کرد: مأموران پس از کسب مجوز قضایی، چهار دستگاه کامیون حامل دام قاچاق را شناسایی و در عملیاتی ضربتی موفق به توقیف آن ها شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآور شد: در بازرسی از خودروهای قاچاقچیان، 524 رأس دام قاچاق شامل 516 رأس گوسفند و هشت رأس بره که طبق نظر کارشناسان ارزش آنها به 13 میلیارد ریال می رسد، کشف شد.

وی از دستگیری چهار متهم در این رابطه خبر داد و گفت: این افراد قصد انتقال دام های قاچاق به نقاط مرزی و سپس خروج آنها از کشور را داشتند.

کشف 12 رأس گاو و گوساله قاچاق امان اللهی در ادامه با اشاره به مأموریت دوم پلیس در شهر ماهیدشت، گفت: مأموران در حال گشتزنی بودند که به یک کامیون حامل چندین رأس گاو و گوساله مشکوک شده و پس از مدتی تعقیب و گریز آن را متوقف کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 536 راس دام قاچاق در کرمانشاه

کشف 536 راس دام قاچاق در کرمانشاه