مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اسفند 1397 ساعت 10:212019-02-23بين الملل

بولتون سفر به سئول را به خاطر تمرکز بیشتر بر ونزوئلا لغو کرد


شورای امنیت ملی آمریکا از لغو سفر «جان بولتون» به سئول به دلیل تمرکز بیشتر بر مسائل ونزوئلا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، به موازات ادامه دخالت های همه جانبه واشنگتن در امور ونزوئلا و حمایت هایش از رییس جمهور خودخوانده، سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا اعلام کرده که سفر جان بولتون مشاور امنیت ملی کاخ سفید به کره جنوبی لغو شده تا او به تمرکز بر تحولات ونزوئلا ادامه دهد.

در حالی که آمریکایی ها از سفر رییس جمهور این کشور به ویتنام برای دیدار با رهبر کره شمالی خبر داده اند، شبکه سی ان ان از لغو سفر از قبل برنامه ریزی شده بولتون به کره جنوبی خبر دادند.

طبق گزارش این شبکه، سخنگوی شورای امنیت ملی دولت آمریکا اعلام کرد که سفر مشاور امنیت ملی کاخ سفید به کره جنوبی به منظور تمرکز بر تحولات ونزوئلا ، لغو شده است.

بولتون و دیگر مقام های آمریکایی بارها ضمن حمایت از خوان گوایدو رییس جمهور خودخوانده ونزوئلا، نیکلاس مادورو رییس جمهور قانونی ونزوئلا را به تشدید فشارهای اقتصادی و حملات نظامی آمریکا تهدید کرده اند.

لغو سفر بولتون به کره جنوبی در حالی انجام شده که وزارت خارجه ویتنام امروز شنبه درباره سفر کیم جونگ اون رهبر کره شمالی به ویتنام برای میزبانی از دیدار او با ترامپ اظهارنظر کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بولتون سفر به سئول را به خاطر تمرکز بیشتر بر ونزوئلا لغو کرد

بولتون سفر به سئول را به خاطر تمرکز بیشتر بر ونزوئلا لغو کرد