مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اسفند 1397 ساعت 10:212019-02-23سياسي

واکنش رییس سازمان انرژی اتمی به تصمیم اخیر FATF


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی اکبر صالحی، رییس سازمان انرژی اتمی صبح امروز در حاشیه بازدید نمایشگاه سرآمدان فناوری و صنعت در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره اقدام متقابل ایران در برابر تعلل اعضای برجام در عمل به تعهدات شان با تاکید .

- رییس سازمان انرژی اتمی درباره تمدید تعلیق اقدام تقابلی علیه ایران از سوی گروه ویژه اقدام مالی (FATF) اظهار کرد: این اقدام نشان می دهد که طرف مقابل نمی خواهد شرایط را به جایی برساند که احساس بن بست ایجاد شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی اکبر صالحی، رییس سازمان انرژی اتمی صبح امروز در حاشیه بازدید نمایشگاه سرآمدان فناوری و صنعت در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره اقدام متقابل ایران در برابر تعلل اعضای برجام در عمل به تعهدات شان با تاکید بر اینکه تصمیمات ما در رابطه با برجام حساب شده هستند و بر اساس احساسات در این زمینه تصمیم گیری نمی کنیم، اظهار کرد: همان طور که مقام معظم رهبری خیلی واضح موضع جمهوری اسلامی را بیان کردند، ما اقدامات را رصد و تصمیماتی حساب شده اتخاذ می کنیم.

وی افزود: اگر هیأت نظارت بر برجام و مقام معظم رهبری به این نتیجه برسند که حضور ما در برجام دیگر مفید نیست، دستورات لازم را صادر خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش رییس سازمان انرژی اتمی به تصمیم اخیر FATF

واکنش رییس سازمان انرژی اتمی به تصمیم اخیر FATF