مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اسفند 1397 ساعت 10:112019-02-23حوادث

فرمانده انتظامی کرمانشاه خبر داد کشف 536 راس دام قاچاق در کرمانشاه


فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف 536 راس دام قاچاق در شهر ماهیدشت کرمانشاه به ارزش 18 میلیارد ریال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار منوچهر امان اللهی صبح امروز در در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: این تعداد دام قاچاق طی 24 ساعت اخیر و در 2 عملیات جداگانه کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: در ماموریت نخست، ماموران پلیس شهر ماهیدشت پس از اطلاع از اینکه عده ای قاچاقچی در حال انتقال و جابه جایی تعداد زیادی دام قاچاق هستند، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی خاطرنشان کرد: ماموران پس از کسب مجوز قضایی، چهار دستگاه کامیون حامل دام قاچاق را شناسایی و در عملیاتی ضربتی موفق به توقیف آن ها شدند.

امان اللهی یادآور شد: در بازرسی از خودروهای قاچاقچیان، 524 راس دام قاچاق شامل 516 راس گوسفند و هشت راس بره که طبق نظر کارشناسان ارزش آن ها به 13 میلیارد ریال می رسید، کشف شد.

وی از دستگیری چهار متهم در این رابطه خبر داد و گفت: این افراد قصد انتقال دام های قاچاق به نقاط مرزی و سپس خروج آن ها از کشور را داشتند.

*کشف 12 راس گاو و گوساله قاچاق امان اللهی در ادامه و با اشاره به ماموریت دوم پلیس شهر ماهیدشت، گفت: ماموران در حال گشت زنی بودند که به یک کامیون حامل چندین راس گاو و گوساله مشکوک شده و پس از مدتی ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده انتظامی کرمانشاه خبر داد کشف 536 راس دام قاچاق در کرمانشاه

فرمانده انتظامی کرمانشاه خبر داد کشف 536 راس دام قاچاق در کرمانشاه