مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اسفند 1397 ساعت 09:512019-02-23بين الملل

رییس جمهوری سودان، وزیران و استانداران را از میان نظامیان انتخاب کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از روسیا الیوم، عمر حسن البشیر رییس جمهوری سودان، بامداد امروز- شنبه- دولت جدیدی را معرفی کرد، - رییس جمهوری سودان ساعاتی پس از منحل کردن دولت مرکزی و دولت های محلی در کشور، وزرا و استانداران جدیدی را از میان فرماندهان نظامی انتخاب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از روسیا الیوم، عمر حسن البشیر رییس جمهوری سودان، بامداد امروز- شنبه- دولت جدیدی را معرفی کرد، ولی او، وزیران دفاع، خارجه و دادگستری را در سمت های شان ابقا، و همچنین 18 استاندار جدید را که همگی شان از فرماندهان نظامی هستند، منصوب کرد.

بر این اساس، البشیر با صدور حکمی، 6 وزیر و 18 استاندار، که به ارتش، پلیس و نیرو های امنیتی وابستگی دارند، برای پیشبرد امور دولت منصوب کرد.

ولی او به سرنوشت ریاست جمهوری خود، که معترضان خواهان کناره گیری اش هستند، اشاره ای نکرده است.

رییس جمهوری سودان، که کشورش از دو سه ماه گذشته درگیر تظاهرات سراسری ضد دولتی است، شب گذشته در یک اقدام غیر منتظره، دولت وفاق ملی این کشور و دولت های محلی سودان را منحل و تشکیل دولتی تکنوکرات را اعلام کرد.

البشیر همچنین طی نطقی تلویزیونی، ضمن درخواست از مخالفان برای پیوستن به گفتگو های ملی، از برقراری حالت فوق العاده در سودان به مدت یک سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهوری سودان، وزیران و استانداران را از میان نظامیان انتخاب کرد

رییس جمهوری سودان، وزیران و استانداران را از میان نظامیان انتخاب کرد