مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اسفند 1397 ساعت 09:302019-02-23بين الملل

جرمی کوربین احتمال حمایتش از برگزاری یک همه پرسی دوم بریگزیت را مطرح کرد


رهبر حزب کارگر انگلیس گفت، در صورت به قدرت رسیدن حزبش در انتخابات سراسری آتی، بر سر یک توافق دیگر برای بریگزیت مجددا با اتحادیه اروپا مذاکره کرده و احتمالا یک همه پرسی دیگر بر سر بریگزیت برگزار خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، جرمی کوربین رهبر حزب کارگر انگلیس برای آن که در آینده از برگزاری یک همه پرسی دیگر بر سر بریگزیت حمایت کند تحت فشار قرار دارد.

ماه گذشته میلادی پارلمان انگلیس طرح ترزا می نخست وزیر این کشور برای بریگزیت را رد کرد و اکنون یک بن بست در این پارلمان بر سر چگونگی خروج انگلیس از اتحادیه اروپا ایجاد شده است.

در وضعیت فعلی سناریوهای دیگر نظیر خروج بدون توافق از اتحادیه اروپا یا برگزاری یک همه پرسی دیگر بر سر بریگزیت مطرح شده اند.

جرمی کوربین در مصاحبه با اسکای نیوز در پاسخ به این که آیا در آینده و در صورت به قدرت رسیدن، یک همه پرسی دیگر بر سر هر گونه توافق به دست آمده در مذاکرات با اتحادیه اروپا برگزار می کند، اظهار کرد: ما در نظر داریم که چنین توافقی را برای مردم توضیح دهیم.

کوربین در پاسخ به درخواست برای شفاف سازی بیشتر و این که آیا برگزاری یک همه پرسی دیگر را مد نظر دارد گفت: ما اکنون درباره این مساله در حزب مشغول بحث هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جرمی کوربین احتمال حمایتش از برگزاری یک همه پرسی دوم بریگزیت را مطرح کرد

جرمی کوربین احتمال حمایتش از برگزاری یک همه پرسی دوم بریگزیت را مطرح کرد