مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اسفند 1397 ساعت 20:312019-02-22اجتماعي

معاون استاندار گلستان مطرح کرد موفقیت شهرداری گرگان در اقدامات موثر جذب گردشگر


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان به موفقیت شهرداری گرگان در راستای اقدامات موثر در جذب گردشگر اشاره کرد و گفت: شهرداری گرگان در معرفی جاذبه های گردشگری در کشور موفق بوده و دستاوردهای خوبی را هم در مدیریت شهری طی یک سال گذشته داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، میرمحمد غراوی امشب در گفت وگو با خبرنگاران استان در خصوص نمایشگاه مدیریت شهری و روستایی که با حضور شهرداری گرگان در بندرعباس برگزار شد، اظهار کرد: شهرداری گرگان در اقدامات موثر در جذب گردشگر و ایجاد اماکن تفریحی بسیار موفق بوده و برنامه های بسیار خوبی را در دست اجرا دارد.

وی ادامه داد: گرگان با جاذبه های طبیعی بسیار خوب از جمله ناهارخوران و پارک جنگلی النگدره می تواند پذیرای گردشگران بسیار زیادی باشد و شهرداری گرگان هم در این نمایشگاه به خوبی توانست ظرفیت های موجود در گرگان را به نمایش بگذارد که مورد استقبال و توجه بازدیدکنندگان قرار گرفت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان تصریح کرد: شهرداری گرگان در معرفی جاذبه های گردشگری در کشور موفق بوده و دستاوردهای خوبی را هم در مدیریت شهری طی یک سال گذشته داشته است.

غراوی تاکید کرد: یکی از موفقیت های شهرداری گرگان در این مدت مکانیزه کردن برخی اقدامات بوده که جای تقدیر دارد و از سوی دیگر اجرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون استاندار گلستان مطرح کرد موفقیت شهرداری گرگان در اقدامات موثر جذب گردشگر

معاون استاندار گلستان مطرح کرد موفقیت شهرداری گرگان در اقدامات موثر جذب گردشگر