مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اسفند 1397 ساعت 19:062019-02-22سياسي

فرهنگ دفاع مقدس و شهدا داروی شفابخش تمام مشکلات کشور است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، سردار محمدرضا نقدی عصر امروز در آیین اختتامیه نهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و مقاومت و دهمین نمایشگاه قرآن و عترت در کرمان اظهار داشت: اگر حل مشکلات را می خواهیم در گرو توجه به فرهنگ و ارزش های دفاع مقدس و فرهنگ شهدا است و این فرهنگ، زیرساخت همه پیشرفت های کشور است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: در همه عرصه ها و هر جایی که پیشرفت خیره کننده ای داشتیم، انسان هایی فداکارانه در این میدان حرکت کردند و با فداکاری و از خود گذشتگی که نشان دادند این پیشرفت محقق شده است.

وی تصریح کرد: ریشه حرکت ها و فداکاری ها در کشور بر می گردد به الهام و روحیه و فکری که از شهدا گرفته شده است؛ فرهنگ دفاع مقدس و شهدا داروی شفابخش تمام مشکلات کشور است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: با قاطعیت می شود این را بیان کرد که اگر امروز فرهنگ دفاع مقدس و رویکرد آن و فرهنگ شهدا در عرصه اقتصاد کشور جاری شود، همانطور که این فرهنگ نیروهای مسلح کشور را از زیر صفر تبدیل به قدرتمندترین نیروی مسلح در منطقه تبدیل کرد و ایران را صاحب قدرتمندترین و مقتدرترین نیروهای دفاعی جهان کرد، قطعا ظرف یک دهه قوی ترین اقتصاد منطقه و جهان را خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ دفاع مقدس و شهدا داروی شفابخش تمام مشکلات کشور است

فرهنگ دفاع مقدس و شهدا داروی شفابخش تمام مشکلات کشور است