مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اسفند 1397 ساعت 17:102019-02-22بين الملل

قرارداد روسکاسموس و اسپیس ادونچرز برای پرواز 2 گردشگر فضایی


به دنبال مشکلات اقتصادی روسیه از یک سو و بهره برداری آمریکا از سفینه های ساخت شرکت های خصوصی آمریکایی، سازمان فضایی این کشور مجبور است برای فرار از تنگناها بار دیگر به آموزش و برنامه ریزی برای سفر اتباع کشورهای دیگر با سایوز به ایستگاه فضایی بین المللی .

- به دنبال مشکلات اقتصادی روسیه از یک سو و بهره برداری آمریکا از سفینه های ساخت شرکت های خصوصی آمریکایی، سازمان فضایی این کشور مجبور است برای فرار از تنگناها بار دیگر به آموزش و برنامه ریزی برای سفر اتباع کشورهای دیگر با سایوز به ایستگاه فضایی بین المللی در چارچوب گردشگری فضایی دست بزند و افرادی را به فضا بفرستد که فضانوردان حرفه ای نیستند و با نام کیهان نورد مهمان و یا گردشگر فضایی شناخته می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ بر پایه چنین برنامه ای، سازمان فضایی روسیه (روسکاسموس) و شرکت آمریکایی اسپیس ادونچرز (Space Adventures)، قراردادی را برای پروازهای فضایی کوتاه مدت به ایستگاه بین المللی فضایی امضا کردند که بر اساس آن دو فضانورد غیرحرفه ای با ناو کیهانی سایوز طی سه سال آتی به فضا سفر خواهند کرد.

طبق این قرارداد، شرکت اسپیس ادونچرز تعهد داده طی سال 2019 دو نفر را به روسکاسموس معرفی کند تا در مرکز آموزش های فضایی گاگارین آموزش ببینند و قبل از پایان سال 2021 به ایستگاه بین المللی فضایی پر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارداد روسکاسموس و اسپیس ادونچرز برای پرواز 2 گردشگر فضایی

قرارداد روسکاسموس و اسپیس ادونچرز برای پرواز 2 گردشگر فضایی