مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اسفند 1397 ساعت 16:462019-02-22سياسي

امام جمعه کوهدشت: هدف تاکتیکی اروپاییان در قبال ایران، با آمریکا یکسان است


هدف تاکتیکی اروپاییان در قبال ایران، با آمریکا یکسان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کوهدشت، حجت الاسلام ابراهیم طهماسبی در خطبه های نماز جمعه این شهرستان اظهار کرد: پروردگار متعال دارای وجودی واجب است و انسان وجودی ممکن دارد، اگر فیض الهی قطع شود، تمام عالم از بین خواهد رفت.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با هزاران نفر از مردم آذربایجان شرقی به مناسبت سالروز حماسه مردم تبریز در 29 بهمن سال 1356، بیان کرد: حضرت آقا ضمن تشکر مجدد از حضور کم نظیر ملت در راهپیمایی 22 بهمن امسال و پرداختن به مقوله امنیت در سایه جان فشانی نیروهای مسلح، مباحثی مربوط به چهل سالگی انقلاب اسلامی ایراد نمود که جوانان نقش مضاعفی در آینده درخشان و روبه پیشرفت انقلاب اسلامی ایفا می کنند.

امام جمعه کوهدشت با اشاره به سنگ اندازی و بدعهدی اروپاییان اظهار داشت: آنگلا مرکل صدراعظم آلمان گفته است که اختلافات بین اروپا و آمریکا در خصوص ایران، تاکتیکی بوده و هدف نهایی هر دو طرف در خصوص مواجهه با جمهوری اسلامی ایران یکی است.

طهماسبی هوشیاری مسؤولان در برابر کشورهای اروپایی را ضروری برشمرد و گفت: رهبر معظم انقلاب با ترسیم نقشه راه کشور در بیانیه گام دوم انقلاب با فصاحت و بلاغت، برداشتن امید واقع بینانه به آینده تأکید کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه کوهدشت: هدف تاکتیکی اروپاییان در قبال ایران، با آمریکا یکسان است

امام جمعه کوهدشت: هدف تاکتیکی اروپاییان در قبال ایران، با آمریکا یکسان است