مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اسفند 1397 ساعت 15:562019-02-22سياسي

آمریکا در حال عقب نشینی از خاورمیانه است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سردار اسماعیل قاآنی شامگاه پنجشنبه در یادواره هزار و 700 شهید شهرستان کاشان و کنگره کشوری زینب کمایی، شهیده شاخص سال 97 اظهار کرد: شهیدان گلگون کفن در 40 سال گذشته از عمر پربرکت نظام جمهوری اسلامی ایران با رشادت ها و جان فشانی ها همه توطئه های مستکبران جهانی به ویژه آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی را بی اثر کردند.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه اظهار کرد: شهدا احیاگران واقعی مسیر شیعه و امام حسین (ع) هستند و این شهدا 40 سال توطئه و برنامه ریزی بزرگ ترین دشمنان اسلام و صهیونیست خائن را نابود کردند.

وی با اشاره به دفاع مقدس افزود: جنگ به عنوان یک پدیده تهدیدآمیز به برکت وجود امام راحل، تبدیل به فرصت شد؛ چنان که اجرای عملیات فتح المبین و بیت المقدس دنیا را به شگفتی واداشت.

سردار قاآنی با بیان فاجعه زاهدان عنوان کرد: دشمن پلید در میدان نبرد توان مقابله با رزمندگان جان برکف اسلام را ندارند و با اقدام ناجوانمردانه در مسیر جاده پاسداران به شهادت می رساند.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه با بیان اینکه ما در آستانه فتح قله هستیم تصریح کرد: شهدای ما مردمی بودند که با زندگی عزت مدارانه به قله رسیدند و ما نیز باید در برابر مشکلات مقاومت کنیم و با پیروی از برنامه های راهبردی مقام معظم رهبری این نظام را بر س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا در حال عقب نشینی از خاورمیانه است

آمریکا در حال عقب نشینی از خاورمیانه است