مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اسفند 1397 ساعت 14:562019-02-22سياسي

انقلاب اسلامی حیثیت غرب را به چالش کشید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی امروز در خطبه نماز جمعه ارومیه تصریح کرد: خداوند مامورانی برای ثبت اعمال بشریت فرستاده است که در قیامت براساس شهادت آنها حکم خواهد کرد و فرشتگان از جمله این ماموران هستند که به بهترین نحو اعمال خوب و بد انسان را ثبت می کنند و در قیامت آنها را به محضر حق تعالی عرضه خواهند کرد.

وی سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن را تبریک گفت و افزود: خداوند متعال زن و مرد را از نظر ارزش و فضیلت، مساوی خلق کرده است و کسی که تقوای بیشتری داشته باشد جایگاه او در نزد خداوند بالاتر بوده و مرد سالاری یا زن سالاری در اسلام جایگاهی ندارد و مهم تقوا است.

امام جمعه ارومیه در خطبه دوم بیان کرد: مقام و منزلت مادران، پدران و همسران شهدا در نزد خداوند بسیار ارزش دارد و شهدا در آخرت آنها را شفاعت می کنند.

وی به بیانیه اخیر مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: این بیانیه باید به گفتمان تبدیل شود تا مسؤولان و مردم به آن عمل کنند چرا که کتابچه و نقشه راه به شمار می رود.

قریشی به تشکیل کمیته اندیشه ورز در راستای تحلیل این بیانیه اشاره کرد و گفت: زمانی که انقلاب اسلامی بر اساس تفکرات دینی مطرح شد تفکرات شرق و غرب به چالش کشیده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی حیثیت غرب را به چالش کشید

انقلاب اسلامی حیثیت غرب را به چالش کشید