مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اسفند 1397 ساعت 14:362019-02-22سياسي

جوانان انقلابی در تمام عرصه ها جهادی عمل می کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه کرمان در تشریح و تبیین  بیانیه رهبر معظم  انقلاب در گام دوم انقلاب اظهار داشت: رهبری قبل از دستورات هفت گانه و تکلیف اتصال انقلاب به تمدن اسلامی در مقدمه آن نکاتی را طرح کرده اند که امید به آینده از جمله آن است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب به موضوع علم و پژوهش گفت: توجه به ظرفیت علمی ایران ضروریست چراکه علم وسیله عزت و قدرت ملت است.

وی با بیان اینکه کشور ظرفیت های فراوانی از جمله نیروی انسانی دارد، اظهار داشت: نیروی انسانی موجود در کشور نیز افرادی تحصیلکرده، پرتلاش و فعال هستند که می توانند نقش مهمی در توسعه و تحول داشته باشند.

علیدادی سلیمانی منابع غنی معدنی و زیرزمینی را از دیگر ظرفیت های کشور دانست و عنوان کرد: کشور ما از نظر جغرافیایی، سیاسی، گلوگاه های تجاری و حمل و نقل موقعیت های ویژه ای دارد که می تواند نقش مهمی در تحول در جامعه داشته باشد.

وی به آمادگی جوانان انقلابی در تمام عرصه ها در کشور اشاره و اظهار کرد: جوانان انقلابی کشور چنانچه احساس به حضور در جایی کنند با از خودگذشتگی به میدان آمده و جهادی عمل می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان انقلابی در تمام عرصه ها جهادی عمل می کنند

جوانان انقلابی در تمام عرصه ها جهادی عمل می کنند