مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اسفند 1397 ساعت 14:162019-02-22اقتصادي

شهردار مشهد: محیط پیرامونی مشهد مزیت نسبی شهر است


شهردار مشهد با اشاره به اینکه مشهد با بیشتر روستاهای حریم و حاشیه شهر پیوندهای اجتماعی و اقتصادی و فرهنگی دارد و نمی توان آن ها را جدا از مشهد متصور شد، - محمدرضا کلایی در گفتگو با خبرنگار فارس در مشهد، با عنوان اینکه نحوه مواجهه با مسائل در روستاهای حریم، تابع رویکرد تحلیلی ماست، اظهار کرد: باید مفهوم مجموعه شهری را به درستی تبیین کنیم تا بتوانیم گره مشکلات و ساماندهی چالش های روستاهای حریم را بگشاییم.

وی با اشاره به اینکه ارزش افزوده مشهد ناشی از پیوندها و محیط های پیرامونی شهر است، تصریح کرد: مشهد با بیشتر روستاهای حریم و حاشیه شهر پیوندهای اجتماعی و اقتصادی، فرهنگی و .

دارد و نمی توان آن ها را جدا از مشهد متصور شد.

شهردار مشهد با تأکید بر ضرورت واقع بینی در مواجهه با مسائل روستاهای حاشیه ای، عنوان کرد: سوگیری مدیریت کلان شهری مانند مشهد، باید تخصصی و دقیق بوده و با توجه به الگوی جوامع محلی در آن همکاری، هماهنگی، یکپارچگی و توسعه، محوریت داشته باشد.

وی بابیان اینکه بخشی از وظایف حاکمیتی در حاشیه شهرها باید به مدیریت شهری واگذار شود، اضافه کرد: امروزه نیازمند الگوی توسعه اقتصادی در مجموعه شهری هستیم تا جریان های درآمدی توسعه یافته، منجر به رشد اقتصادی شود و حل چالش ها به ویژه در مناطق پیرامونی شهر را آسان نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار مشهد: محیط پیرامونی مشهد مزیت نسبی شهر است

شهردار مشهد: محیط پیرامونی مشهد مزیت نسبی شهر است