مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اسفند 1397 ساعت 11:452019-02-22بين الملل

کنترل ارتش ملی لیبی بر بزرگترین میدان نفتی این کشور


سخنگوی نیروهای خلیفه حفتر موسوم به ارتش ملی لیبی اعلام کرد، این نیروها بر این میدان نفتی که در جنوب لیبی قرار دارد کنترل یافتند.

- کنترل "ارتش ملی" لیبی بر بزرگترین میدان نفتی این کشور سخنگوی نیروهای خلیفه حفتر موسوم به "ارتش ملی لیبی" اعلام کرد، این نیروها بر این میدان نفتی که در جنوب لیبی قرار دارد کنترل یافتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این منبع مسئول که خواست نامش فاش نشود، گفت: روزانه 75 هزار بشکه نفت در میدان نفتی الفیل تولید می شود و گزارش رسانه های داخلی درباره وقوع درگیری ها داخل این میدان صحت ندارد.

به نقل از خبرگزاری رویترز، سخنگوی مؤسسه ملی نفت لیبی که مدیریت الفیل را در پروژه مشترک با ایتالیا برعهده دارد گفت: این مؤسسه نسبت به تحولات پیرامون الفیل ابراز نگرانی کرده و تاکید دارد که اوضاع را از نزدیک برای تضمین سلامت کارمندان آن پیگیری می کند.

نیروهای همپیمان خلیفه حفتر، فرمانده ارتش ملی لیبی حملاتی را از ماه میلادی گذشته به جنوب لیبی و نزدیک الفیل آغاز کرده اند و نیروهای شرق لیبی هم ضمن انتشار فیلم ویدئوی از ورود خودروهای خود به میدان نفتی الفیل خبر دادند، اما رویترز درباره صحت این ویدیواطلاعاتی به دست نیاورده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنترل ارتش ملی لیبی بر بزرگترین میدان نفتی این کشور

کنترل ارتش ملی لیبی بر بزرگترین میدان نفتی این کشور