مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اسفند 1397 ساعت 11:302019-02-22اقتصادي

تامین آب شرب مردم از وظایف حاکمیت است


نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی استان کرمان گفت: تامین آب شرب مردم از وظایف حاکمیت است و باید انجام شود و در این رابطه ظرفیت های خوبی نیز در اختیار داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، احمد حمزه نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در مراسم آغاز عملیات اجرایی و بهره برداری از پروژه های فوق توزیع و توزیع برق در جنوب استان کرمان، گفت: تنها مزیت جنوب استان کرمان در کشاورزی است زیرا این منطقه در حوزه صنعت و معدن ضعیف است و برای استفاده از ظرفیت سایر بخش ها نیاز به توسعه سرمایه گذاری بخش خصوصی داریم.

وی با اشاره به این مطلب که مملکت به مدیران جسور نیاز دارد، افزود: در قلعه گنج و رودبار بخشی از مشکلات حوزه آب حل شده است و با پروژه هایی که در روز جاری افتتاح شده، مشکل آب آشامیدنی کهنوج حل می شود.

حمزه با اشاره به اینکه شاخص آب آشامیدنی در برخی شهرستان های جنوبی پایین است، بیان کرد: تامین آب شرب مردم از وظایف حاکمیت است و باید انجام شود و در این رابطه ظرفیت های خوبی نیز در اختیار داریم.

نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی استان کرمان افزود: برای تامین پایدار آب آشامیدنی جنوب استان کرمان شاید تنها راه شیرین کردن و انتقال آب از دریای عمان است و باید به فکر جایگزینی آب های موجود باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین آب شرب مردم از وظایف حاکمیت است

تامین آب شرب مردم از وظایف حاکمیت است