مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اسفند 1397 ساعت 09:462019-02-22بين الملل

پمپئو: با کاهش تهدید هسته ای پیونگ یانگ، تحریم ها تخفیف می یابد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از روزنامه واشنگتن تایمز، مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا روز پنج شنبه اعلام کرد که دولت واشنگتن تا زمانی که اطمینان نیابد تهدید تسلیحات هسته ای پیونگ یانگ بطور قابل ملاحظه ای کاهش یافته است ، - وزیر امور خارجه آمریکا می گوید تا زمانی که واشنگتن اطمینان نیابد که تهدید هسته ای پیونگ یانگ به طور قابل ملاحظه ای کاهش یافته است، از تحریم های اقتصادی علیه این کشور نمی کاهد! به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از روزنامه واشنگتن تایمز، مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا روز پنج شنبه اعلام کرد که دولت واشنگتن تا زمانی که اطمینان نیابد تهدید تسلیحات هسته ای پیونگ یانگ بطور قابل ملاحظه ای کاهش یافته است ، از تحریم های اقتصادی علیه کره شمالی نمی کاهد.

وزیر خارجه آمریکا در گفتگو با شبکه خبری ان بی سی گفت که امیدوار است کیم جونگ اون رهبر کره شمالی در دومین دیدار خود با دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا، با توقف برنامه تسلیحات هسته ای پیونگ یانگ به تعهد خود عمل نماید.

به رغم اظهارات مایک پمپئو، یک مقام بلندپایه دولت آمریکا گفت که مقامات واشنگتن هنوز در مورد اینکه آیا کره شمالی برای انصراف از سلاح های هسته ای خود تصمیم گرفته است یا خیر، مطمئن نیستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پمپئو: با کاهش تهدید هسته ای پیونگ یانگ، تحریم ها تخفیف می یابد

پمپئو: با کاهش تهدید هسته ای پیونگ یانگ، تحریم ها تخفیف می یابد