مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اسفند 1397 ساعت 01:112019-02-21سياسي

نماینده مقاومت اسلامی فلسطین: پیروزی فلسطین درحال ظاهر شدن است


نماینده مقاومت اسلامی فلسطین با تاکید بر اینکه پیروزی فلسطین درحال ظاهر شدن است، گفت: انقلاب اسلامی موجب حرکت فلسطین در مسیر پیروزی شده است و این هدف به زودی تحقق خواهد یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، محمد هرب پنجشنبه شب در همایش جوانان مقاومت و گرامیداشت شهید جهاد مغنیه که در سالن همایش پیامبر اعظم(ص) مدرسه علمیه امام کاظم(ع) برگزار شد، با اشاره به اینکه جهاد به عنوان یکی از مهم ترین آموزه های اسلام در آیات قرآن کریم مورد تاکید قرار گرفته است، اظهار کرد: صف آزادگان در مقابل مستکبران به خوبی قابل مشاهده است و در این مسیر شهدای بسیاری جان خود را تقدیم کرده اند و به لطف این صف ها و خون ها قدس از فلسطین جدا نخواهد شد.

وی اضافه کرد: فلسطین فقط یک مسئله زمین نیست بلکه موضوعی الهی است به همین علت نه فقط به هیچ وجه فلسطین سقوط نخواهد کرد بلکه به اذن خداوند متعال به زودی آزاد می شود.

نماینده مقاومت اسلامی فلسطین با تاکید بر اینکه پیروزی فلسطین درحال ظاهر شدن است، عنوان کرد: انقلاب اسلامی موجب حرکت فلسطین در مسیر پیروزی شده است و این هدف به زودی تحقق خواهد یافت.

وی خاطرنشان کرد: امام خمینی و امام خامنه ای و همه رهبران آزاده جهان بر لزوم حب فلسطین تاکید کرده اند و امیدواریم با این وجود همه دست در دست هم قرار داده و پیروزی فلسطین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مقاومت اسلامی فلسطین: پیروزی فلسطین درحال ظاهر شدن است

نماینده مقاومت اسلامی فلسطین: پیروزی فلسطین درحال ظاهر شدن است